به نظر می‌رسد که نیکو اشلوتربک و کریم آدیمی از اهداف نقل و انتقالاتی دورتموند، قصدی برای پیوستن به بایرن مونیخ ندارند

اهداف دورتموند، اشلوتربک و آدیمی به بایرن مونیخ نخواهند پیوست، برنامه دورتموند برای تقویت خط هافبک، نقش رهبری بلینگام در تیم و تمدید قرارداد مارکو رویس، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالاتی بروسیا دورتموند:

به گزارش طرفداری و به نقل از فلوریان پلتنبرگ، سالزبورگ و دورتموند برای انتقال کریم آدیمی در بسته‌ای 35 میلیون یورویی توافق شده است. با این حال هنوز مذاکرت سر جزئیات حقوق ادامه دارد. صحبت از امضای یک قرارداد 5 ساله بین بازیکن و باشگاه است. همچنین به نقل از توبی آلتشفل خبرنگار بیلد، کریم آدیمی همچنان خواهان پیوستن به بروسیا دورتموند است و انتقال به بایرن بر خلاف شایعات برای او یک گزینه نیست، اما مذاکرات سر بند‌های پاداش فعلا متوقف شده‌اند. همچنین نیکو اشلوتربک از اهداف نقل و انتقالاتی دورتموند که اخیرا دوباره به بایرن مونیخ لینک شده، به بایرن نخواهد پیوست.

برنامه دورتموند برای تقویت خط هافبک 

با خروج اکسل ویتسل در تابستان پیش‌رو با توجه به افتی که داشته، دورتموند برای فصل آینده به دنبال یک هافبک دفاعی جدید برای ترکیب خود است. به نقل از اسکای، بروسیا دورتموند به کنراد لایمر و ساور اشلاگر هافبک وولفسبورگ علاقه‌مند است. این دو ملی پوش اتریشی هر دو 24 ساله هستند و از بهترین بازیکنان باشگاه خود به حساب می‌آیند. قرارداد هر دو آن‌‌ها نیز در سال 2023 به پایان خواهد رسید. گفته می‌شود مارکو روزه قبلا به اشلاگر پیشنهادی برای پیوستن به دورتموند داده است اما تاکنون هیچ درخواستی از سوی زنبور‌ها به وولفسبورگ ارسال نشده است. مذاکرات بیشتری با این دو هافبک اتریشی در آینده انجام خواهد شد اما هنوز به طور مشخصی چیزی اعلام نشده است. همچنین الیاس اسکیری و فلوریان گریلیچ که در روز‌های اخیر به دورتموند لینک شده‌اند، از گزینه‌های مورد علاقه این باشگاه نیستند.

برنامه دورتموند برای جود بلینگام

در روز‌ها و هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر اینکه سران دورتموندی سعی دارند تا ساختار ترکیب این تیم را اصلاح کنند و به بازیکنانی با شم رهبری بیش‌تر بها دهند، منتشر شدند. حال به نظر می‌رسد جود بلینگام یکی از مهره‌های اصلی دورتموند برای اجرای این برنامه‌شان به حساب می‌آید. به نقل از بیلد، انتظار می‌رود جود بلینگام فصل آینده به صعود خود در سلسله مراتب تیم ادامه دهد. تیم فعلی دورتموند دارای مشکل ساختاری و رهبری است. به همین خاطر با این بازیکن و والدینش، صحبت شده است که بازسازی ترکیب باید در اطراف او به عنوان یک شخصیت مرکزی انجام شود. از آنجا که انتقال نقش رهبری از بازیکنان مسن‌تر به این جوان انگلیسی کار دشواری خواهد بود، بلینگام از حمایت کامل سران دورتموند برخوردار است. بازیکن مورد علاقه طرفداران دورتموند، جوان‌ترین بازیکن پیشرو و رهبر در این باشگاه خواهد بود.

غیر رسمی؛ تمدید قرارداد مارکو رویس با بروسیا دورتموند 

در ماه‌‌های اخیر اخبار زیادی حول محور تمدید قرارداد مارکو رویس با بروسیا دورتموند به وجود آمدند. در این مدت مارکو رویس بار‌ها از قصد خود برای باقی ماندن در دورتموند در مصاحبه‌های مختلف خبر داد، حال به نظر می‌رسد که قرارداد این بازیکن تمدید شده است. به نقل از فلوریان پلتنبرگ خبرنگار اسکای، مارکو رویس قرارداد خود را با بروسیا دورتموند تمدید کرده است.